Sunday, October 24, 2004

semalam di Jas Cafe....

semalam aku gerak pi Serdang... berteman kan member ku Zai.. sapa lagi... itu lah sahabat hehehe... pi sana sebenarnya nak bagu baju GMI... si ND pun nak jumpa si Zurie dan Ain... ok jugak tu....

sampai sana kul 11 lebih tu.. call Zurie.. dengan suara ala Mak Ella bukan Ella.. tapi mak dia baru mengeliat..macam bangkit Subuh kut.. muahahahha.. mau tak nya. kul 11 lebih tu jumpa awek... muahahahahha

lepak sana.. layan Kopi Ais.. tapi kurang kaw ler... rasa macam nak bawak bekal ajer.. kalu pi cafe tu... perut dah lapar.. layan Garlic Nan... tapi sayang Roti dia punyer liat.. sampai terjongket2 meja tu ... si Ain dan Si Zurie.. dok perhati ajer.. roti tu.. muahahahha, jemput makan x mau.... jangan usha roti... hilang pulak sedap nya nanti... hehehehe

makan roti bersama suara pengulas bola.. Liver ada match malam tu.. hehehehe.. nak nenok tapi semua port dah penuh.. dok tepi tiang ajer lah... hehehehe... layan borak dari baju ke kereta lepas tu entah apa lagi.. yang pelik nya.. aku pulak ajak beransur.. dia orang ni semua x tidur ker... aku dah ngantuk benor ni.... hehehehehe

pagi ahad.....

layan tidur lah.. badan letih... pasai makan roti nan tu kut... tiada aktiviti yang menarik.. yang penting malam ni bukak posa umah Auntie.... kena pi.. kalu tak.. kata pujian yang indah lah kawan.... ada berani... heheheheheheeh


2 comments:

Anonymous said...

wa tahniah e1, projek baju GMI berjaya di atas usaha anda dan basri....

bila lah nak ambik baju kat basri nih..

Op

petz said...

Kawan...,ko ada buat tak baju GMI saiz 4XL...kalau ada aku order laaa....