Wednesday, October 27, 2004

masih pelik....

sekali usha dalam forum ada lagi yang belum tau.. cam ner cara nak bayar.. moskel tahap dugong bersimpuh dengan ayu betullah.. rasanya punyer lama aku letak dalam tu.. macam mana nak bayar.. masih ada yang tidak tau... oooo sadis sungguh...

waa kepala pening PC bos pulak kena trojan.. lepas tu marah virus tu.. boleh tahan jugak bos aku ni.. pagi2 buat lawak... sapa suruh download benda2 merapu....kan dah kena... trojan... waa kena recover pulak nampak gaya nya...

tgh aku dok recover semua benda... PC staff lain pulak... tetiba x leh nak boot.. waaa ingat ada floppy dalam dia.. kasi check.. waa HDD pulak crash.. oooooooo tidak

semakin parah ni macam..... rasa malam ni kena mai balik opis....

No comments: