Sunday, October 17, 2004

ari ni jatuh bersama Roxanaz (RX-Z)

waa sedih betul.. boleh jatuh di jalan yang lurus... hehehehe

mau tak.. bawak motor tengah ngantuk.. apa lagi.. tergolek sekejap....lepas jatuh.. ketawa sorang2.. waa tidak ler.. macam ni punyer accident pun ada jugak ka..

tengok awek.. waa ada calar kat fairing.. oo tidak.. nenok lutut ada luka dan tangan pun sama selamat sikit.. tapi yang sedih.. seluar jeans.. koyak ,,,waaa ni macam... raya pakai seluar koyak gamaknya..muahahahaha

selamat awek OK.. then start motor... dan gerak balik... sampai umah.. kasi bersih luka.. dan berehat... dari kul 9.00 pagi tu macam.. sampai ke kul 3.00.. bangun semayang Zohor. .rehat lagi.. sampai ke 6.30... dan masa berbuka.. nenok semua luka.. semua kering 50 percent...
Syukran...

waa ummi sudah pesan.. kalu mau baik cepat.. jangan makan ayam.. dan sewaktu dengannya kalu tak memang lagi lama lah baik..... waa ni macam ayam percik.. minggu depan lah gamaknya... so bukak ngan kurma dan Oat ajer..

semayang terawih kat umah lah gamaknya... lutut injured maa.. cam ner...

*/moral cerita ini.. jangan memandu ketika mengantuk.. lebih-lebih lagi.. bulan posa.. kalu tak tertonggeng lah anda sorang-sorang.. hehehehehehe


No comments: