Saturday, September 18, 2004

semalam yang terhebat.....

petang ni kena pi MVA pulak kat Budapest... tidak ler.. camner nak pi kalu condition badan macam ni.... sementara tunggu... perut dah bergelodak dah... rasa bermacam.... kepala pening... ooo tidak.. panganjur pun boleh tahan "pandai" jugak.. letak kat situ mula kul 7.00 mlm.. rupa-rupanya kul 8.30 malam... menyusahkan orang.... kalu tidak kerana paksaan... takkan ku pi sana.. bukan ada teh tarik ker... roti naan + tandoori... takkan nak angkut Jack.D satu bucket.. hehehehehe

jam baru kul 7.14 mlm ... kepala semakin pening... perut semakin semacam..... takkan nak tidur dalam bistro tu nanti..... tunggu bos x de dulu... ok sound kat staff lain.. nak gerak.. x leh tahan dah... berhenti kat Caltex sat.. beli Coke... layan Coke... then gerak balik umah... amik TOTO buat selimut....

kul 10 macam tu terjaga... badan dah peluh giler.... so tukar baju dulu... sebab ada member cakap kalu peluh tukar baju lain.. takut nanti demam balik... so waktu2 kritikal ni.. semua petua yang pernah ku dengar... aku 'implement'kan.. tanpa perlu di persoalkan... perut lapaq.. tekak x de selera...... telan air kosong...

kul 11 terjaga... rupa-rupanya aku bermimpi.. aku berpeluh dalam mimpi rupanya... waaa tidak ler... macam ni punyer demam pun ada jugak.... dahi semakin panas.. waaa patut bubuh kain ni... takut jugak... on fan... kasi sejuk sikit.. enviroment... hehehehe... kul 1.40 pagi macam tu.. tersedar.. kali ni peluh kuar macam x mau berhenti... rasa badan... dah ok dah... kalu layan Futsall mau mantap... semantap Jaap Stam.. muahahahaha Alhamdullilah...

bagun ajer... cari makanan...... lapaq maaa.... esok boleh jalan aktiviti yang dirancang... pengalaman demam dan sakit perut selama 12 jam lebih kurang.... mula dari lepas semayang Jumaat... berakhir di awal pagi tadi...... Amin.......



No comments: