Thursday, September 09, 2004

ari ni mai awal....

sebab semalam dah janji ngan Ah Moi ni..untuk intall Maya 5 dia... muahahahaha terlupa pulak semalam.. so ari ni kena mai awal.. orang pertama tu.. muahahahah boleh riak campur takbur.,.... lepas install.. relaks.. modify balik blog... kalu tak kena banned lagi.. muahahaha sungguh kejam itu admin blogspot... sekijam Anacondas malam tadi... banned orang lain ler..

lepas tu melepak kejap.. sambil install Omnipage Pro pulak.. ada satu mamat ni mau guna (kalu lelaki india kita panggil apa)... lepas install lepak sambil nenok lagi 3Com ni.. masih tidak dapat decide lagi mana satu yang terbaik untuk bos aku... tapi selama aku hidup ni.. yang terbaik mestilah dari kalangan yang termahal.. kalu tidak mengapa Mercedes lagi mahal dari Kancil.. muahahahahaha

makan tengah hari bersama staff baru.. sekali nenok macam umur 21 maa.. x yah sekali nenok.. nenok beberapa kali pun macam tu jugak..... macam baru lepas grad.. kalu perhati awek ni lama2 boleh gugur iman... dah berapa kali aku kutip iman yang jatuh di tepi pintu... kat pantry.. dan macam2 tempat yang ada dalam opis ni... dressing x ingat... silap2 aku boleh maut... mauahahhaha takkan nak tegur lebih-lebih pulak.. biar lama2 sikit kat sini... karang dia kata mamat ni nak tackle dia ker.. muahahaha kalu lama sikit.. baru boleh bermesra... ahaks..

masa makan.. tanyer dia dok mana.. laa Segambut ajer.. Taman SPPK... bukan kawasan permainan tapi dalam kawasan jajahan.. muahahahha tanyer asal mana.. budak keramat.. hai pelik betul... apsal tidak tinggal ngan family.. kenapa menyewa? (dalam hati.... pelik ni....) lepas tu terpacul pulak soalan.. dulu belajar mana... dia jawab.. Belajar... ( macam blank) waa aku pulak salah langkah... ooo tidak.. mesti perasan pulak.. macam dia muda.. tidak... apa yang mak cik tu bubuh dalam sup ayam tu... boleh pulak salah strategi.. ni semua salah sup ayam tadi... muahahahahaha

masa nak tutup PC.. nampak YM dia ada 74 kat belakang nama.. tidak ler.. tak kan lahir 1974 maa waa tu macam dah 30 tahun tu.... waaa ni memang awet muda maa.. takkan guna Botox kut.. rasa makan Botox tu buat ulam.. muahahhahaha.. memang aku tidak percaya.. tapi member dah pernah tanyer... umur dia 30 tahun... takkan aku nak panggil kakak maa...

No comments: