Friday, September 03, 2004

ari kedua...

waa hari ni pi lewat sikit.. aku sampai.. bos aku pun sampai.. waa timing baik.. sebab aku boring dok sorang.. .nak pi semua booth.. kena ada bussiness card..baru dia orang layan... kekambingan suruh... waa rasa nak print business card company sendiri ajer... ( ada ker...hehehehe)

ari ni boring... sikit ajer orang... awek sikit ajer... ramai ah moi ajer..... mana awek ni... ari ni jumaat pulak...waa nampak gaya semayang UPM ler... mana lagi maa.. harap2 ada air.. takkan nak tayyammum kut... mak kucing mandi tak ari ni.. hehehehehehe... lupa pulak nak pi kolej mak kucing... boleh makan tuna tengah ari ni... hehehehehe

boring.. dan boring... nak makan pun susah... soft drink... RM 3 uyk satu tin.. waa.. tidak.. terpaksa jugak aku teguk.. ni rasa nak gaji RM 5 K.. baru ler boleh lepak ni port.. kalu tak.. anggap ler tu kali terakhir aku beli ye kak.... makan nasi goreng... dan air tin.. RM 8 maa.. tidak ler.... dia orang ni keje apa maa..

makan tengah hari ni.. daripada makan benda yang mahal.. belum tentu sedap.. baik pekena KFC.. telan.. tu burger Satay... nak rasa ada macam kat awan besar tak.. hehehehe.. baru RM 5.90 sen ajer.. Combo.. ada air... dan wedges... lagi berbaloi.. hehehehe.. kenyang pun kenyang.. ole KFC... hehehehehe

balik tengah duduk kat booth.. tiba2 si basrin.. call.. apa cerita.. mana ko.. dah 2 hari x de konpren... waa..sori ler abah... saya sedikit bz ler abah.. hehehehe.. abah ajak lepak ngan dia pulak ... jumpa Mie.. founder.. GEJU.. waa.. x sempat ler abah.. sori ler.. hehehehe

waa sekali bos ajak pi party pulak.. kat Cyberjaya... waa ingat buat kat opis... tapi kat bistro tu.. waa apa aku nak teguk maa... tu belum kira teguk... nak telan pulak.. sorry ler Bos... x boleh maa... dari dulu bos ni x paham2.. yang aku ni Muslim... anak tekak ni belum pernah lagi merasai tu air maa... takut terminum pulak nanti.. ahaks...


No comments: