Friday, August 13, 2004

mai awal ari ni.....9.14 sampai opis maa

waaa x kusangka ku datang awal ari ni... dengan bannga.. orang pertama sampai.. receptionist pun sampai awal sebegitu... bukan apa .. nak shutdown server sat.. nak pasang loader.. ntuk tape backup... kalu dia orang ada biler aku tutup.. server. .. ada pulak yang interkom x berhenti2... heheheheheh

selepas lepak menengok jajahan... blog kengkawan.. boss interkom.. asking about the price list for the new switch... kat sini.. LAN mau upgrade guna GigaBit.. so semua spec aku perlu sediakan... utk kesenangan dia.. hehehe.. biasa kuli.. belum jadi boss. lagi... lepas seharian dok browsing.. aku hantar email kat dia.. mengenai semua spec..

dalam kul 6.40 ptg macam tu dok interkom aku.. ajak berborak pasai.. switch yang akan di beli... waa kali ni bising pulak.. mahal sangat ler.. tadi nak yang paling cun.. so aku proposed satu switch harga dia RM 22K maa.... mantap habis.. .. baru MSC punyer standard.. hehehehe
lepas habis berborak ngan dia.. aku lepak lagi sambil layan YM.. masa tu menunggu kul 9.30 macam tu.. sebab nak pi umah member.. nenok modem dia..

sambil layan.. buat resume.. usha keja kat jobstreet... x mau ler keje kat sini... bukan apa.. bahaya ler... tahap kewangan x kukuh langsung... kalu gaji on time.. x per.. ni semua delay.. risau betul ler..... Ya Allah, murahkan ler rezeki ku... Amin....

ok jam dah kat kul 10... so masa nak gerak...

No comments: