Saturday, August 28, 2004

interview ari ni maaa

ari khamis ada orang call... nama dia lupa lah pulak... tapi yang penting.. dia suruh mai.. Bandar Menjalara... ari sabtu ni.. ada interview.. waa best.. syukran.. hehehe.. Amin. Alhamdullilah..

kul 9.52 dah ada.. kat sana.. nenok jam.. awal lagi maa.. interview kul 10.30.. tapi punctuality on the first met.. penting tu maaa... nenek aku khabaq suatu masa dulu... on the first met.. jangan kita lewat... mesti lagi awal.. baru gempak... mana ler nenek aku dapat perkataan Gempak ni.. sebab masa tu Gempak x kuar lagi maa.. hehehehee

lepas tu mai sorang awek singh.. waa tidak.. ingat aku sorang ajer.. lepas tu sorang lagi awek.. waa semua muka2 berilmu maa.. ni macam berat aku kejap.. mesti semua ni degree.. aku x dok apa2 maa.. ada perut.. boleh kira ker..lepas tu sampai lagi orang... kali ni awek bawak escort.. dan 2 orang mamat.. selamat.. ada jugak lelaki.. kalu x mat akal aku dibuatnya...
sorang tu lepasan degree.. budak KUTPM... sorang lagi diploma Shah Putra.. waa mantap semua IT maa

lepas tu panggil orang pertama.. Mazlan.. budak yang paling awal.. aku mai selepas dia.. waa pi interview x pakai Tie tu.. waa aku pakai Tie maa.. ni lagi gempak ... x yah nak pakai smart2. mesti pengalaman segala jenis... mesti mantap habih... so tu pasal personaliti tidak diperlukan... agak aku kut... lepas tu aku pulak.. waa.. gerun jugak.. ada 3 orang maa.. semua MAMAT... bukan Awek.. ok jugak.. sebab kalu awek jadi interviewer leceh... boleh buat orang terkantoi ajer... sebab soalan entah apa2 entah....

Cth soalah :-
1. dulu bersukan apa?
2. pasai apa awak tidak sambung belajar?
3. kenapa awak tidak masuk MRSM....
dan lain-lain lagi..... dan apa2 entah kerapuan..

ok jugak MAMAT.. tu boleh gelak2... memang best... tapi aku tidak berharap.. kerana kehadiran degree holder yang sedang menunggu tu...menyulitkan laluan aku maa.. tu lah pasal..

last sekali dia cakap.. akan diberitahu kelak untuk interview yang kedua.. mintak2 dapat.. Amin.

balik umah.. Uncle call.. tanyer apa projek... kalu x dok projek.. boleh mai Jinjang tak.. mau angkat pintu.. aku pun pi ler.. ok jugak dapat pintu.. boleh letak umah aku maa.. sebab umah aku punyer pintu dah buruk dah.. boleh raya ngan pintu baru... hehehehe aku pun pi.. bawak van... waa... jalan bapak segala jem.. tapi bapak segala roti x nampak pulak... perut dah lapar... air-cond pulak rosak maa... tidak... semua badan aku dah berair dah ni..... waa akhir nya selamat sampai... setelah hampir 2 jam tu.. dari PJ ke Jinjang....

balik umah... penat woo.. dan melepak... sebab tuan tajul nak jumpa... malam ni...

No comments: