Thursday, August 26, 2004

cerita sedih jadi x sedih......

waa entry citer sedih.. ada orang kata x sedih... agak2nya aku bukan dalam kumpulan orang sedih kut.. tu pasal semua happy.. hehehehe.. tapi aku sedih awek aku kemek.. bukan kerana silap aku.. silap itu pompuan yang berkereta kancil merah... geram betul bile ingat balik...

ari ni x dok citer menarik.. cuma setup satu machine.. tapi bukan machine baru.. cuma recycle dari animator lain.. untuk dicampak ke sorang graphic designer.. ada satu india baru masuk opis aku ni.. nama x boleh sebut.. ( terpaksa di rahsiakan.. atas-atas sebab keselamatan beliau) takut Kes Kg. Medan menular sampai Sri Hartamas... hehehehe

arahan bos.. di terima.. so aku terpaksa uninstall some software yang tidak digunakan oleh mamat.. bila uninstall.. mesti amek masa.. ni bukan format maa.. sekejap ajer.. so mamat ni punyer usha kat aku.. macam x puas hati.. dia ingat saja2 ajer aku buat lambat... menyirap aku sekejap... lepas tu dok berlegar2 ke belakang ke depan.. macam dah x dok keje nak buat... cuba ler bawak bertenang.. duduk ker..

lepas semua siap... then cakap thank you pun semacam.. panas betul hati.. selamat ada YM.. hehehe.... sejuk balik hati.... hahahahahaha aku yang x sedih... hehehehehe

No comments: