Saturday, August 07, 2004

ari sabtu... ari melepak bersama bantal..

malam tadi pi jumpa cousin aku.. nenok PC dia pasai apa setup Streamyx x menjadi.. ada kat 2 Jam jugak aku menengok.. tapi x dapat solve. al maklum ler.. buat kat PC orang sekejap aje jadi.. kali ni tercabar betul kejantanan aku.. hehehehe.. apsal x boleh.. pening jugak biler connect dok error.. ajer.. waa call member.. selamat Streamyx Installer... dia kata mungkin line x activate lagi untuk Streamyx...

lepas tu jumpa member.. nenok PC lagi.. dia kata mau upgrade guna Office 2003.. nenok PC dia.. waa memang x leh.. mau tak RAM 64 MB maa.. waaa x leh wooo.. lepas tu lepak mamak sampai kul 2.30 cam tu... waa balik umah kul 3 lebih woo.. tidur.. kul 4 cam tu.... di pagi nya pi opis.. nenok keje.. kejap.. biasa usha Jobstreet... nenok keje lain pulak.. hehehehe aku x tahan keje kat sini...banyak sangat pancaroba dia.. bukan halangan... especially tang gaji.. tidak boleh kompromi... tu kata nenek aku.. hehehehehe

melepak di opis.. sambil layan.. budak2 chatting.. biasa GENG MAK ITAM... hehehehehe sampai kul 5 cam tu.. lepas tu gerak pi Batu Enam Gombak.. ada member buat aqiqah utk anak dia yang pertama.. nenok aturcara dia.... kul 11 pagi sampai lepas Isyak... takut jugak.. x pernah orang buat majlis macam tu punyer lama.. so aku pun sampai umah dia kul 6 cam tu.. nenok2 semua orang dah x dok... hanya tinggal keta dia ajer.. dan segala carpet semua dah masuk dalam plastik dah... waa tanyer dia.. mana orang....semua dah balik maa

waa aku orang terakhir makan.. waa seronoknya...makan kambing maa.. hehehehe.. lepas makan baru rasa malu... tapi biler malu... apa lagi balik ler.. hehehehehe

No comments: