Friday, August 27, 2004

ari jumaat..

keje ari ni mengemas opis... kemas dan kemas.. sehingga nampak cun.. sebab ada mat saleh mana mau melawat... member aku nama salleh pun.... mai umah aku x kemas macam tu.. hehehehe mat jugak maa bukan mek.. hehehehehe

dari pagi sampai ke tengah hari.. dok mengemas... rasa boring betul.. angkat meja.. angkat kerusi.. lepas tu bawa ke tingkat atas... rasa peluh dah kuar macam main futsal setiap malam jumaat... hehehehehe so malam ni x yah main ler...

khutbah ari ni x lain... citer pasai kemerdekaan dalam bentuk duniawi... x de citer lain .. selain dari dunia ni.. bagi ler citer sat lagi nak mati ker... apa nak buat.. cam ner nak elak maksiat ker.. ni balik2 citer pasai kemajuan Malaysia... lepas tu nak hubungkan kan Islam Hadhari.. entah apa2 entah... selalunya memang aku dok termenung.. bukan tidur pun.. pasai perut lapar maa.. selalu makan lepas semayang... termenung.. apa ler nasib khatib ni esok kelak...
nasib para ilmuwan... nasib para imam... dan segala nasib orang2 yang berilmu... tapi ti dak berani tampil... lain ler aku ni.. x dok ilmu... yang ada perut... (boleh masuk 35 cucuk sate kajang maaa) rasa selamat kut esok kelak... Amin...

balik semayang... makan.. layan YM.. dan berbincang cam ner nak pi ahad ni.. makan pree wooo.... sapa x mau... jumpa tuan tajul... jumpa tuan walid... dan segala jenis macam tuan dan puan.. hehehehehe




No comments: