Wednesday, July 07, 2004

ari ni nak demam

balik dari Shah Alam.. hujan maa.. kesian awek aku kena hujan... hehehehe tapi selamat ler jiwa dia cekal sikit... nama dia RXZ bt Yamaha.. warna merah.. cutting supermodel punyer ler.. hehehehehe.

malam tadi pi lepak ngan Amrod biasa ler kawan lama... borak2.. dah lama x borak ngan orang pandai.. so kita kena ler jumpa orang pandai selalu.. baru boleh jadi pandai.. kata nenek aku.. tapi aku tanyer balik kalu orang tu x pandai... haruskah aku pi jumpa..hehehehehe

melepak di Restoran Hakim Seksyen 7 sambil borak pasai PC.. itu aje ler topik yang nak borak pun... dia budak degree IT.. takkan nak cerita pasai enjin kut... hehehehe memandangkan besday aku ari isnin ari tu.. nak banjer awek.. x dok pulak so banjer kengkawan aje ler.. wei amrod ko kenyang tak semalam... kalu x kenyang kita settle tahun depan ok..

tadi baca The Star..cerita pasal Maria Sharapova.. cun jugak kalah Anna tu.. memang awek2 Russian ni semua cun2 belaka ler.. agak2 reti tak dia buat karipap sardin... kalu reti ok jugak.. (mcm ler boleh tackle) hehehehehe gambo ada kat bawah ni aku letak ler.. memandangkan dia cun kan.. hehehehehe

macam biasa sekarang ni forum.. dok cerita pasal karipap sardin.. x habih2 lagi sampai GEJU yang masuk forum pun dah x minat lagi dok cerita pasai karipap sardin ni.. hanya aku dan Basrin aje yang giler2 dok mencari hehehe..

Prinsip Hidup.... Hidupku Untuk Makan... Lepas tu Tergolek dengan Riang.. Hati Yang Senang dan Jiwa Yang Lapang.....Sungguh lapang rasanya setelah makan 7 Bijik Karipap Sardin.. hehehehee

ok ler nak masuk magrib... nak semayang lepas tu kejap lagi pi Summit.. layan Spiderman 2 bersana cousin.. Restoran Sri Melur.. SS19 nantikan aku disana ok.. pasai aku nak makan capati...

1 comment:

Anonymous said...

hai dalam ni pun karipap lagi e1?
muehehehe

Op