Sunday, July 04, 2004

ari jumpa sorang GEJU..

ptg tadi hujan maa.. dlm kul 4 macam tu Subang dah gelap dah.. dah janji ngan sorang member... Basri nak jumpa kat Caltex di simpang rumah dia.. bagus tak port jumpa, hehe
dalm kul 6 macam tu Basri call.. await kul baper sampai.. alamak aku serba salah betul, nak jawab sebab hujan maa.. mau demam kuda racing aku kalu rempuh hujan, kira baik juga kalu kuda demam.. yang risau tuan empunya kuda pulak...hehehehe

kat kul 7 member pun sampai.. bawak keta.. al maklumler x mampu lagi nak beli keta.. takkan nak paw keta emak bapak pulak... maluler... sampai. aku pun mandi. lepas senmayang.. kami pun gerak ler.. sampai kat Caltex dekat nak pukul 8 macam tu.. jumpa Basri.. dok sembang kejap.. kesian pulak aku kat dia.. terpaksa tunggu cam orang giler, kat Caltex tadi.. mau tak nya.. dekat 1 jam tu.. sori ler kawan...

lepas borak kejap dalam 10 minit macam tu.. sebab dia bawak bini dia dan anak dia... kesian pulak kalu dok lama2 nanti.. dah ler dia orang tunggu dalam keta.. hehehehe
lepas tu balik.. sampai kat umah balik kat kul 9 dah.. lepas tu Auntie pulak call, suruh mai umah dia.. x tau apsal pulak.. aku pun pi ler.. rupa2 ada 'surprise party' ler.. esokkan ari jadi aku... x expect pulak ada party..hehehehe

lepas makan kek.. tengok PC cousin tu.. x tau apsal.. tetiba pula Explorer buat hal.. lepas tu borak2 sambil menunggu 2 pagi.. lepas tu pi lepak mamak pulak...lepas ngan sorang cousin lagi.. sebab ari jadi.. semua banjer ler.. hehehehe best jugak.. mata dah mengantuk sempat ker nak tengok bola ni..menyesal betul x tidur siang.. waa menguap bak singa lapar.. hehehehe

No comments: