Monday, June 28, 2004

malam tadi lepak Seksyen 2 sementara SHAH ALAM

waa gi jumpa member.. kat Seksyen 7 lepak ngan dia kat Sekyen 2 yang warung sementara tu.. layan nasi paprik.. ok jugak.. nasi paprik dia tapi bubuh cili.. mcm nak bunuh orang.. kalu dugong makan memang sah boleh kematian sebab cirit-birit.. tapi apa nak buat. kalu kutuk lebih2 karang Warung Melayu jugak.. nanti kata x mau support melayu... MELAYU KAH AKU... hehehehe

macam biasa dok melepak.. kawan lama x lama ler.. x sampai pun 2 tahun lagi.. tapi lama ler jugak tu.. dulu jadi technical support sesama.. projek 'mencampak' notebook dan projector di sekolah-sekolah. di daerah KOTA TINGGI, JOHOR. waa penat jangan cakap ler.. keje setiap hari sampai ari ahad pun keje jugak.. bulan pose.. projek habih lagi 4 hari nak raya.. mau x mantap kami......

kalu nak cerita yang tumbang memang ramai.. nak dijadikan cerita, isi minyak kat stesen BP lupa pulak FELDA APA.. sebab tu kali pertama sampai Kota TINGGI.. ini bukan kampung aku maa.. tgh nak isi minyak tu.. yang jaga kaunter tu siap makan kuih Seri Muka kut yangada pulut kat bawah dia.. atas dia pulak warna hijau... pergh jam baru kul 10 pagi tu...

itu belum kira lagi member semua.. dah berasap dalam keta dah.. cuma aku saje x mau bukak lagi.. sebab x tau boleh ganti balik ke tak.. hehehehe.. memang penat.. sayang x de gambo.. lepas tu cerita pasai keje baru dia. macam tu ajer ler.. yang pelik sampai kul 12 jugak.. dari Shah Alam.. pi hantaq umah abang dia pulak kat Ampang.. TAMAN TAR.. sapa duk kat sini.....

sampai taman tar.. jam dah kul 1 lebih dah.. lepas hantar dia. aku pun balik.. pasai.. nak tgk bola maa.. sampai umah.. ada ler aku tgk tv tu 30 minit. lepas tu tv tgk aku balik.. selamat ada orang tutup.. hehehehe..

No comments: