Friday, May 07, 2004

teater budak... best jugak..

dalam kul 7 cam tu pi ler. DePalma.. jumpa member kejap... nak dijadikan cerita... pi ler Ampang Point... dah macam orang giler cari tandas... masing2 nak kencing jugak... rupa2 nya tandas tgh buat renovation... x boleh pakai betul punyer management... cuba ler pikir ngan otak sikit... balik2 ngan kepala lutut.. cam ner... kan tandas tu satu kemudahan wajib yang perlu ada... mangkuk betul....

lepas pi usha... benda nya x dok pun... tgk kedai buku.. pay less books... boleh tahan jugak buku IT dalam kedai tu.. tapi keadaan x mengizinkan pulak... duit x cukup ler... hehehehe.. dah lepas meround... cam orang hutan.... pi ler kejap rumah kawan mak.. kat sri watan... sapa budak AMPANG.. dia tau ini tempat....

sampai kat umah dia... nak ler bagi barang yang dia pesan.. tertinggal pulak.. adoi.. ponat kejap... x per ler.. balik pi ler MATIC.. kat belakang SALOMA BISRTO tu.. ada satu panggung teater... rupa-rupanya ada festival ler sekarang best betui..... masuk free ajer... waaa best....

No comments: