Sunday, May 16, 2004

sekarang sudah tau sapa menang......

no satu 'Tat Nenas' yang menang.... x tengok pulak tu.. sedih betul... ler no 2 pulak 'Awal dan MIra' pun x NENGOKKKKKk.. sedih betul... yang menang punyer x NENGOk.. teater yang kalah pi tgk.. dah nasib apa nak dikatakan lagi.... hehehehe

semalam pi tolong Auntie.. buat catering kat rumah Datuk.. kat Jalan Penaga... tau tak.. kat BAngsar Shopping Centre... begini ceritanya..
utk dijadikan pedoman utk aku saje.. tapi kalu korang nak amek jugak.. x salah utk memperingati diri masing.. hehehe

dia call bagi tau.. ada kenduri.. lepas Isyak camtu...ok ler kami sampai sebelum kul 7 lagi.. sebab nak buat preparation.. seperti ada mamat tu cakap.. 'preparedness make us powerful' cam tu kut.. sebelum kul 8 kami dah siap dah..... tinggal tunggu nak makan aje.. lepas tu kami semayang dulu magrib... lepas tu jam dah kul 8.35.. isyak dah masuk.. tapi semayang belum lagi... rupa-rupanya.. tunggu orang masjid... loa.. jam dah kul 9.30 malam.. perut2 masing dah lapar.. termasuk perut aku jugak ler.. karipap yang dah hidang utk dessert.. dah 3 biji aku makan.. lapar maa... orang giler pun boleh melenting.. 9.30 malam x makan lagi.. hehehe
kul 9.45 malam.. batu orang masjid mai... terus baca Yassin dan buat tahlil... loa ingatkan semayang Isyak.. dalamkul 10.40 mlm jemputan pun makan.. semua makan dah x ingat orang belakang dah... ada ler beberapa jemputan yg makan kuah kari ayam ajer.. ayam nya dah habih... mahu tak semua lapar.... aku jugak x makan.... ni first time catering.. x makan kat rumah yang buat majlis tu... hehehehe kemas2.... sampai umah kat 12 malam.... lepas tu pekena roti sardin kat Restoran Taj.. SS 12... tapi sedih betul ler.. kuah dal pulak kureng.... x selera betul malam tu.. hehehehe....

dalam kul 1 pagi...member call ajak lepak umah dia... turun shah Alam.. lepak kaT syed Bistro.. pekena teh tarik.. ingat kan ada ler mat rempit kat dataran tu... x de pulak.. loa.. x de ler adegan berani mati hehehehe
borak punyer borak.. jam dah kul 4 lebih.. sampai umah kat kul 5 pagi.. lepas tu semayang Isyak... tidur.. ingat nak semayang subuh.... subuh segala BAPOK GAJOH... kul 9.30 pagi... memang x larat... hehehehe.. lepas tu beli paper.. lepak lagi.. tengah hari pulak pi Putrajaya.. lepak rumah Uncle.. petang balik.... malam kuar lagi lepak ngan member pulak kat Puchong....... waa miss ler badminton... hehehehe

No comments: