Saturday, May 08, 2004

cerita lawak...... utk yang dah baligh ajer.. hehehe

Orang terlalu ramai dalam bas mini. Naiklah seorang wanita muda yang sedang mengandung. Lalu dengan sopan dia berkata kepada seorang
lelaki yang sedang duduk di sebuah kerusi. "Encik, bolehkan bagi saya
duduk? Saya berdiri tak apa, tetapi budak di dalam ni..". Lelaki tu pun
memberikan tempat duduknya kepada wanita tersebut.Kemudian lelaki itu
pun mengeluar rokok lalu menghisap rokok, lalu wanita itu kata, berkata
"Encik, boleh ke encik berhenti merokok. Saya tak apa, tapi budak di dalam ni..".Lelaki itu pun dgn tersipu2 membuang puntung rokok tersebut. Tetapi di dalam hati membara, geram betul pada wanita itu. Dah lah aku terpaksa beri tempat duduk aku, ni dia boleh tegur aku yang sedang merokok. Macam mana aku nak pekena dia pula? Tiba2 angin bertiup, dan terselaklah kain wanita itu, dan nampaklah pangkal pahanya yang putih melepak, maka dgn spotan lelaki itu berkata "Cik puan, boleh tak cik puan tutup kain cik puan. Saya tak apa, tetapi budak di dalam
(seluar) ni tak boleh ....

No comments: