Saturday, May 22, 2004

ari ni pi UiTM Shah Alam.......

dalam kul 10 cam tu pi ler.. sebab ada Uncle mintak tolong... utk pasang TV.. Sharp 29", kat Kolej Teratai... sampai sana. rupa-rupnya ada budak Khidmat Negara.. ok jugak.. tapi blok lelaki.. x best sungguh ... hehehe...

lepas tu pi ler bilik TV. nak tengok dulu cam ner... rupa 'bracket'. sekali 'bracket' pun dah reput dah ler.. siap boleh goyang tu lagi.. ini silap2 hari bulan boleh runtuh TV ni.. ada pulak kuar paper.... budak ITM mati terhempap di bilik TV.. hehehe

datang sorang Hamba Allah...terus tunjuk skills entah mana dia belajar x tau ler.. biasa ler orang MELAYU.. masa tu semua skill kuar.. tapi sayang.. skill yang dia tunjuk telah menampakkan lagi kebodohan didalam diri......

kalu ikut kan kudrat..kami dua orang memang x boleh.. tapi kalu ikut akal fikiran.. Insya Allah boleh... dia mai terus sapa.. mana boleh.. orang cina datang bawak 5 orang angkat TV.. ni ada 2 orang mana boleh... ada ke patut cakap macam tu.......

kalu mai nak hulur tangan utk bagi bantuan boleh jugak.. nanti boleh ler banjer mkan tengah hari ker.. sedih betul tgk kaum sendiri.......

No comments: